projektowanie ścieżek Klientów

DOŁĄCZ DO WYZWANIA!

UPORZĄDKUJ ŚCIEŻKI KLIENTÓW

Chcesz dowiedzieć się jak działają ścieżki klienta?

Jak uporządkować to co już masz u siebie?

Co wziąć pod uwagę projektując nowy plan podróży klientów?

 

Dołącz do bezpłatnego wyzwania już dziś!

Projektowanie mapy podróży Twojego klienta to czasochłonny proces. Jednak z doświadczenia wiem, że nikt nie zrobi tego lepiej niż Ty.

To Ty, znasz najlepiej swoich odbiorców i klientów.

To Ty najlepiej wiesz co jest godne uwagi w Twoim biznesie.

To Ty potrafisz wskazać wyzwania i problemy.

To Ty odpowiadasz codziennie na potrzeby Twoich klientów.

Wyzwanie ma na celu pokazanie Ci, że projektowanie mapy podróży nie jest bardzo skomplikowane, jednak potrzeba na to czasu. Masz wszystkie lub większość zasobów niezbędnych do tego, aby to zrobić. 

Zainwestuj swój czas w to wyzwanie i przyłóż się do zadań. Dzięki temu zbierzesz niezbędną wiedzę do uporządkowania i projektowania nowych ścieżek klienta.

Kolejna edycja bezpłatnego wyzwania startuje 

27  CZERWCA

W trakcie trwania wyzwania, codziennie przez 5 dni, będziesz otrzymywać wiadomości e-mail z zadaniami.

Odpowiedzi i przemyślenia notuj na bieżąco. Na koniec wyzwania zobaczysz, że zebrałaś(-eś) wszystkie elementy do ułożenia tej podróżniczej układanki.

Wchodzisz w to?

Mam na imię Ola.

Jako Kierowniczka (Projektów) zamieniam marzenia i cele moich partnerów biznesowych w realny plan. Wspieram i nadzoruję ich realizację.

Jako specjalistka wsparcia i obsługi klienta pomagam przedsiębiorcom zadbać o wrażenia i doświadczenia ich klientów.

Prowadzę Praktyki w zarządzaniu projektami, w trakcie których wspieram w samodzielnym zarządzaniu projektami zawodowymi oraz pomagam realizować cele.

Pracuję na zapleczu biznesów online. Moją misją jest podnoszenie jakości obsługi klienta w biznesie. Celem – pomoc w realizacji marzeń biznesowych moich klientów poprzez zarządzanie projektami. Uważam, że nie ma rzeczy niemożliwych!