Krok do idealnej obslugi Klienta - zasada 2 xUSA

Krok w stronę idealnej obsługi Klienta – metoda 2 razy USA

Krok w stronę idealnej obsługi Klienta

Zapewne już wiesz jak ważną rolę odgrywa jakość obsługi Klienta w biznesie. Może wynieść biznes na wyżyny, ale równie dobrze potrafi go pogrążyć. Zrób pierwszy krok w stronę idealnej obsługi Klienta, przeczytaj ten krótki wpis i zastanów się ile z tych punktów stosujesz.

Zdradzę Ci klucz do idealnej obsługi Klienta, takiej która umacnia, pozwala budować relacje.
Nie bój się dzielić tym sekretem z innymi 😉 . Choć mnie to się wydaje oczywiste, zauważyłam, że nie dla każdego tak jest, niestety…
Zasada, metoda, o której pisze to 2 razy USA 😂 A co to dokładnie znaczy? Już tłumaczę 🙂

2U

  • Uśmiech – rozmawiając, pisząc z Klientem uśmiechaj się – Klient to czuje (nawet jeśli Cię nie widzi).
  • Uczciwość – bądź uczciwa (-y) jeśli decydujesz się coś wykonać, zrób to w terminie – bez wymówek.

2S

  • Szczerość – bądź szczery z Klientem, nie oszukuj, nie wymyślaj. Jeśli coś poszło nie po Twojej myśli lub nie wyrobisz się w terminie – daj o tym znać Klientowi.
  • Szacunek – nie wywyższaj się, Klient ma prawo nie znać się na tych samych rzeczach co Ty, tak jak Ty się na wszystkim nie znasz 😉. Szanuj go, bo dzięki niemu zarabiasz lub możesz zarobić pieniądze.

2A

  • Autentyczność – bądź autentyczna (-y), wierz mocno w to co robisz, co sprzedajesz, co wspierasz, nie graj, nie udawaj kogoś kim nie jesteś!
  • Asertywność – bądź asertywna(-y)- nie bój się mówić TAK i NIE- bo asertywność to również sztuka mówienia TAK 😀

Relacje i komunikacja

Zasada powyżej stanowi klucz do utrzymania długofalowych relacji z Klientem, aczkolwiek jest jeszcze jedna, nadrzędna, najważniejsza zasada, bez której nic się nie wydarzy: Wsłuchaj się w potrzeby Klienta, słuchaj i usłysz co do Ciebie mówi, czego potrzebuje! 😀

PS. mały #tip
Te zasady są uniwersalne, do zastosowania w każdej branży np. z partnerami biznesowymi oraz życiu prywatnym 😉😃
Zgadzasz się ze mną ?

Posted in obsługa Klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *