zarzadzanie czasem planowanie dzilanie okiem kierowniczki

Zarządzanie czasem = Planowanie + konsekwencja + działanie

Czy zdarza Ci się zostawać po godzinach pracy, gdyż nie wyrobiłaś(-eś) się w czasie pracy? Czy zdarza Ci się narzekać na brak czasu, na zbyt dużą ilość obowiązków nałożonych na Ciebie? Czy wydaje Ci się czasami, że wokół Ciebie panuje chaos? Jeśli tak to znaczy, że już czas na zastanowienie się co dla Ciebie ma kluczowe znaczenie i rozplanowanie Twoich obowiązków tak, żeby zawładnąć, w końcu, swoim czasem! 🙂 […]

Czytaj dalej
zakres obowiazkow okiem kierowniczki

Zakres obowiązków – hit czy kit ? ;)

Zakres obowiązków – hit czy kit? Niektórzy sądzą, że sformalizowanie zakresu obowiązków nie jest konieczne, jest stratą czasu. Skoro przyjmujemy osobę, która aplikowała na dane stanowisko to oczywistym jest, że zna ona wymagania skoro były wypisane w ofercie pracy. Nie do końca tak jest.. 🙂 Przepisy prawa nie określają formy w jakiej pracodawca jest obowiązany przedstawić zakres obowiązków, […]

Czytaj dalej
jak zbudowac idealny zespol -okiem kierowniczki

Idealny zespół – jak go zbudować ?

Chcesz zbudować idealny zespół? Zadajesz sobie pytanie jak zbudować zespół, taki idealny, w którym będziecie się wspierać i osiągniecie sukces? Odpowiedź jest zadziwiająco prosta :). Zbierz grupę przyjaciół i do roboty! Serio. Amerykańscy badacze odkryli, że zespoły, które oparte są na relacjach przyjacielskich pracują bardziej efektywnie i wydajnie. Dlaczego tak się dzieje? Przyjaciele znają swoje […]

Czytaj dalej
swiadomy cel droga do sukcesu okiem kierowniczki

Świadomy cel pracy – drogą do sukcesu

Świadomy cel – drogą do sukcesu Określ cel Świadomy cel drogą do sukcesu – ale o co właściwie chodzi !? Czy wiesz dlaczego pracujesz? Pewnie odpowiesz, żeby zarobić. Oczywiście, ale czy wiesz dlaczego wykonujesz te wszystkie czynności codziennie, jaki jest ich konkretny CEL? Jeżeli znasz odpowiedź na to pytanie to wspaniale! Jesteś już na drodze do sukcesu! Dla tych, którym się […]

Czytaj dalej
Kierownik Team leader, manager okiem kierowniczki

Kierownik, Team Leader, Manager – wiele tytułów, jedna osoba

Kierownik, Team Leader, Manager – wiele tytułów, jedna osoba Kim jest Kierownik i co właściwie powinien robić ? Kierownik, Team Leader, Manager – na szczęście już tylko dla niewielkiej ilości osób jest to osoba bezduszna, pozbawiona wszelkich uczuć, autorytatywna, rządząca innymi…. Normalnie strach się bać.. Po za tym jest wiele pogłosek, że Manager […]

Czytaj dalej
ocena pracy pracownika okiem kierowniczki

Jak ocenić pracę pracownika?

Korzystając z okazji, że mój blog startuje na początku roku, a to jest pierwszy wpis, zacznę od tematu, który się z tym poniekąd wiąże. Jak ocenić pracę pracownika? Wolę to nazywać podsumowaniem pracy, gdyż sama nie lubię być oceniana. Natomiast podsumowanie – to zupełnie co innego :). Firma, w której pracowałam poprzednio, dała mi wolną rękę co do tworzenia niektórych procedur (pisałam już w zakładce […]

Czytaj dalej