telefoniczna obsluga klienta okiem kierowniczki

ABC telefonicznej obsługi Klienta

ABC telefonicznej obsługi Klienta   W dzisiejszych czasach telefoniczna obsługa Klienta pełni bardzo ważną. Zazwyczaj to, przez jej pryzmat, postrzegamy daną firmę. Czy każdy dział obsługi lub serwisu Klienta spełnia swoje zadania? Niestety nie. Korporacyjne działy obsługi lub serwisu Klienta stosują skrypty, które Konsultanci, często odczytują beznamiętnie, nie zastanawiając […]

Czytaj dalej
spelniam marzenia okiem kierowniczki

Spełniam marzenia!

Spełniam marzenia! Spełniasz swoje marzenia? Naszła mnie ostatnia taka refleksja na temat marzeń. Kiedy byłam mała ciągle o czymś marzyłam, czegoś pragnęłam. I nie były to nigdy nieosiągalne rzeczy takie jak np. spotkanie jednorożca – o czym teraz marzy moja młodsza córka 🙂 , zatańczyć Papayę w kosmosie, lub zamienić się w mrówkojada… . […]

Czytaj dalej
konflikt w zespole okiem kierowniczki

Konflikt w zespole

Konflikt w zespole Jak powszechnie wiadomo, każdy z nas jest inny, ma swoje zdanie, swój punkt widzenia na różne tematy 😉 . Żadna filozofia, samo życie. Stąd najczęściej różnica zdań, pomysłów – a stąd najbliżej do konfliktu. Pracując jako przełożona(-y) zespołu trzeba przywyknąć, że konflikty, problemy w grupie będą się zdarzały. To naturalna kolej […]

Czytaj dalej
komunikacja w zespole okiem kierowniczki

Komunikacja w zespole – 8 pomysłów na sprawną komunikację

8 pomysłów na wartki dialog w zespole Komunikacja jest niezbędną, kluczową umiejętnością w naszym codziennym życiu. Tak samo jest w pracy, jest ona istotna w budowaniu zespołu oraz kierowaniu nim. Dzięki komunikacji precyzujemy o co nam chodzi, omawiamy pewne tematy, zagadnienia, ustalamy cele, wyznaczamy ramy działań, mówimy o tym co nam odpowiada a co nie, itd.. Mogłabym tak wymieniać […]

Czytaj dalej
motywacja czy samodyscyplina okiem kierowniczki

Motywacja czy może samodyscyplina – co mi pomaga w pracy

Motywacja czy może samodyscyplina – co mi pomaga w pracy Motywacja jest stanem gotowości do podjęcia się określonego działania, aktywności. Natomiast samodyscyplina to proces systematycznych działań w określonym kierunku. Zatem zastanów się co tak naprawdę jest Ci potrzebne do osiągnięcia wyznaczonego celu. Dlaczego o tym piszę? Zdarzyło mi się nie raz, nie dwa ? powiedzieć, że brakuje mi motywacji do pracy czy do dokończenia jakiegoś […]

Czytaj dalej
plan b zarzadzanie kryzysowe okiem kierowniczki

Katastrofa w pracy ?! A gdzie Twój plan B?

Katastrofa w pracy ?! A gdzie Twój plan B? Wyobraź sobie, że któregoś dnia przychodzisz do pracy a tam nie ma prądu, nic nie działa. Dzwonisz do zakładu energetycznego i słyszysz, że w wyniku prac budowlanych lub wichury nastąpiło uszkodzenie linii energetycznych i nieznana jest data przywrócenia zasilania. Co robisz? Biegasz w popłochu, szybko szukając rozwiązania  …. albo wyciągasz swój PLAN B, […]

Czytaj dalej
przeprowadzic rekrutacje pracownika Okiem Kieorwniczki

Jak przeprowadzić rekrutację ?

Jak przeprowadzić rekrutację pracowników lub pracownika? Też kiedyś stanęłam przed takim pytaniem. Duże firmy korzystają z usług działu HR lub zewnętrznych firm, jeśli Ty nie masz takiej możliwości to chcąc, nie chcąc musisz zdobyć takie umiejętności :). Wracając do mnie,  nie za bardzo wiedziałam jak mam się zabrać za przeprowadzenie rekrutacji pracownika, tak od A do Z. Powiem Ci jedno, […]

Czytaj dalej
automatyzacja procesow okiem kierowniczki

Automatyzacja procesów, działań w pracy

Chcesz wiedzieć jak usprawnić swoje działania poprzez automatyzację ? Na pewno w Twojej pracy zdarza Ci się wykonywać niektóre czynności kilkakrotnie. Zastanów się czy jesteś w stanie zautomatyzować, w jakikolwiek sposób ten proces. Dzisiejsze technologie dają Ci narzędzia ułatwiające pracę, wystarczy tylko znaleźć sposób na zastosowanie ich dla Twoich potrzeb. Zapraszam do lektury 🙂 AUTOMATYZACJA Wspomagając się […]

Czytaj dalej
zapanuj nad skrzynka mailowa

Jak zapanować nad skrzynką mailową ?

Wyobraź sobie, że zaczynasz pracę, włączasz komputer, otwierasz skrzynkę mailową, a tam … ład i porządek :), maile schodzą, a Ty dokładnie wiesz, którymi masz się zająć w pierwszej kolejność, nic nie rozprasza Twojej uwagi. Niemożliwe? Możliwe! Nawet jeśli dostajesz dużo maili. Wystarczy trochę wysiłku, a marzenie przerodzi się w rzeczywistość. W mojej pracy, dziennie, przychodzi 200-300 […]

Czytaj dalej
delegowanie zadan okiem kierowniczki

Delegowanie zadań

Nadal krążę wokół zagadnienia zarządzania czasem.  To bardzo istotny temat z punktu widzenia kierownika, przełożonego. Delegowanie zadań jest ważnym elementem zarządzania sobą w czasie oraz kierowania zespołem. Niektórym osobom kojarzy się to z czymś nieprzyjemnym i trudnym, inni nie mają z tym problemu i delegują wszystko co popadnie wydając polecenia służbowe ;).  Ile jest osób, […]

Czytaj dalej