Cechy jakie powinien mieć pracownik obsługi Klienta

Lista cech jakie powinien mieć pracownik obsługi Klienta

Zastanawiałaś/-eś się kiedyś czy każdy może pracować w obsłudze Klienta? Praca w obsłudze Klienta jest naprawdę wymagająca. Ci, którzy nigdy tego nie doświadczyli mają, z reguły, mylne pojęcie, że jest to łatwa i lekka praca. Nie raz słyszałam, że mam super pracę, bo tylko mam […]

Czytaj dalej
jak budowac pozycje lidera

Jak budować pozycję lidera

Czy ja jestem właściwą osobą, żeby pisać o tym jak zostać liderem? Dlaczego nie!? Pewnie znajdą się takie głosy, które powiedzą, że absolutnie NIE. Wiem jednak, że będą też takie, które powiedzą TAK! Czy czułam się liderem pracując ze swoim zespołem? Początkowo, absolutnie NIE! Potem […]

Czytaj dalej
Mam czas, czyli jak zarządzam sobą w czasie

Zarządzam sobą w czasie, czyli o tym czy mam czas na wszystko

W internecie można znaleźć naprawdę sporo informacji na temat zarządzania sobą w czasie. Dla chcącego nic trudnego, wystarczy teorię zamienić w praktykę i efekt gotowy 😉 . Gdyby to było takie proste, i efekt uzyskiwalibyśmy po przeczytaniu teorii, nie byłoby z tym problemu. Postanowiłam, że podejdę […]

Czytaj dalej
dbanie o relacje z Klientami Okiemkierowniczki

Dbanie o relacje z Klientami to bułka z masłem

Jak to jest, że potrafimy dbać o relacje z rodziną i znajomymi, a dbanie o relacje z Klientami przyprawia nas o ból głowy? Zastanawiamy się jak to robić ? A przecież, to bułka z masłem! 😉 Ten artykuł nie będzie czymś szalenie odkrywczym :). Mam […]

Czytaj dalej
motywowanie pracownikow w polsce

Jak motywować pracowników … w Polsce

Jak motywować pracowników Tytuł tego artykułu miał nosić nazwę „Jak motywować pracowników” i miał opisywać uniwersalne sposoby motywowania, te materialne i niematerialne. Zanim jednak siadłam do napisania tego artykułu, zaczęłam wspominać jak to było ze mną :). Końcem, końców zmieniłam go na „Jak motywować pracowników […]

Czytaj dalej

Po co i jak tworzyć harmonogram, grafik czasu pracy

Po co tworzyć harmonogram czasu pracy? Przede wszystkim po to, żeby monitorować czas pracy członków zespołu. I nie mówię tutaj o bezwzględnym śledzeniu pracowników, rozliczaniu ich z każdej minuty (choć jeśli rozliczacie się godzinowo/ minutowo – to jest oczywiste). Chodzi o to, aby monitorować wszelkie […]

Czytaj dalej
trudne decyzje w kierowaniu zespolem

Decyzje, decyzje, decyzje …

Podejmowanie decyzji nie jest łatwe. Tym bardziej, jeżeli jesteśmy zmuszeni decydować o losie bądź sytuacji, działaniach związanych z przyszłością naszego zespołu. O ile decyzja dotyczy wyboru koloru ścian w Waszym nowym biurze ;), to nie jest tak źle, natomiast jeśli decyzja wiąże się z czymś […]

Czytaj dalej
asertywnosc - Jak nie ulegac naciskom Klienta - okiemkierowniczki

Jak być asertywnym i nie ulegać naciskom Klienta

Jeśli pracujesz z Klientami to jestem pewna, że nie raz zdarzyła Ci się sytuacja, w której Klient naciskał, nalegał, próbując zyskać coś dodatkowego. Ba! Mogę się nawet założyć, że zdarzyło Ci się ulec takim naciskom. Nie martw się! Prawie każdemu się to zdarza, zwłaszcza na początku […]

Czytaj dalej