Pozytywne komunikaty, które powinien usłyszeć Twój Klient_Okiem Kierowniczki

6 pozytywnych zwrotów, które powinien przeczytać lub usłyszeć Twój klient

Dlaczego pozytywne komunikaty są ważne? Żyjesz w świecie, gdzie większość ludzi się spieszy, robi rzeczy „na czas”, odpisuje na maile w pośpiechu, odpowiada półsłówkami. W takim pędzie ciężko znaleźć chwilę, aby się zatrzymać i dostrzec, jak wygląda komunikacja. Ba! Czasem mam wrażenie, że umiejętność komunikacji zanika. A to m.in. słowa budują nasze poczucie wartości, pomagają […]

CZYTAJ WIĘCEJ
Priorytety - jak je nadawać zadaniom?

Sprawy ważne i ważniejsze, czyli priorytety

O priorytetach pisałam już w artykule o delegowaniu zadań. Ten temat wraca jednak do mnie niczym bumerang. W trakcie konsultacji z organizacji i planowania moi klienci bardzo często mierzą się z problemem wyboru najważniejszych dla nich zadań. Rozumiem to. Kiedyś sama nie umiałam zdecydować, które zadania czy działania są najważniejsze, a które mogę odłożyć na później bądź delegować […]

CZYTAJ WIĘCEJ
Cechy jakie powinien mieć pracownik obsługi Klienta

Lista cech jakie powinien mieć pracownik obsługi klienta

Czy zdarzyło Ci się kiedyś zastanawiać, czy każdy może pracować w obsłudze klienta? Taka praca jest naprawdę wymagająca. Ci, którzy nigdy tego nie doświadczyli, mają z reguły mylne pojęcie, że jest to łatwe i lekkie zajęcie. Nieraz słyszałam, że mam super pracę, bo tylko odbieram telefony i piszę maile. Co w tym trudnego? W samej czynności rzeczywiście nic. Natomiast ta praca nie polega tylko na odbieraniu […]

CZYTAJ WIĘCEJ
jak budowac pozycje lidera

Jak budować pozycję lidera

Czy jestem właściwą osobą, żeby pisać o tym, jak zostać liderem? Dlaczego nie?! Pewnie znajdą się takie głosy, które powiedzą, że absolutnie NIE. Wiem jednak, że będą też takie, które powiedzą zdecydowanie TAK! Czy czułam się liderem, pracując ze swoim zespołem? Początkowo absolutnie NIE! Potem nie myślałam w ogóle o tym, czy jestem liderem. Wiedziałam, że zmieniam […]

CZYTAJ WIĘCEJ
Mam czas, czyli jak zarządzam sobą w czasie

Zarządzam sobą w czasie, czyli o tym czy mam czas na wszystko

W internecie można znaleźć naprawdę sporo informacji na temat zarządzania sobą w czasie. Dla chcącego nic trudnego, wystarczy teorię zamienić w praktykę i efekt gotowy 😉 . Gdyby to było takie proste, i efekt uzyskiwalibyśmy po przeczytaniu teorii, nie byłoby z tym problemu. Postanowiłam, że podejdę do tematu w inny sposób i opiszę Ci, jak ja zarządzam sobą w czasie. To nie zadziało się […]

CZYTAJ WIĘCEJ
dbanie o relacje z Klientami Okiemkierowniczki

Dbanie o relacje z Klientami to bułka z masłem

Jak to jest, że potrafimy dbać o relacje z rodziną i znajomymi, a dbanie o relacje z Klientami przyprawia nas o ból głowy? Zastanawiamy się jak to robić ? A przecież, to bułka z masłem! 😉 Ten artykuł nie będzie czymś szalenie odkrywczym :). Mam jednak nadzieję, że zainspiruje Cię do przeniesienia niektórych działań na relacje biznesowe. Dodatkowo, pomyśl co takiego szczególnego robisz, […]

CZYTAJ WIĘCEJ
motywowanie pracownikow w polsce

Jak motywować pracowników … w Polsce

Jak motywować pracowników Tytuł tego artykułu miał nosić nazwę „Jak motywować pracowników” i miał opisywać uniwersalne sposoby motywowania, te materialne i niematerialne. Zanim jednak siadłam do napisania tego artykułu, zaczęłam wspominać jak to było ze mną :). Końcem, końców zmieniłam go na „Jak motywować pracowników w Polsce”, sprawdź dlaczego  ;). W między czasie, trafiłam na stronę […]

CZYTAJ WIĘCEJ

Po co i jak tworzyć harmonogram, grafik czasu pracy

Po co tworzyć harmonogram czasu pracy? Przede wszystkim po to, żeby monitorować czas pracy członków zespołu. I nie mówię tutaj o bezwzględnym śledzeniu pracowników, rozliczaniu ich z każdej minuty (choć jeśli rozliczacie się godzinowo/ minutowo – to jest oczywiste). Chodzi o to, aby monitorować wszelkie nieobecności (chorobowe, okolicznościowe, urlopy, delegacje, itd..), żeby móc zachować ciągłość pracy. […]

CZYTAJ WIĘCEJ