trudne decyzje w kierowaniu zespolem

Decyzje, decyzje, decyzje …

Podejmowanie decyzji nie jest łatwe. Tym bardziej, jeżeli jesteśmy zmuszeni decydować o losie bądź sytuacji, działaniach związanych z przyszłością naszego zespołu. O ile decyzja dotyczy wyboru koloru ścian w Waszym nowym biurze ;), to nie jest tak źle, natomiast jeśli decyzja wiąże się z czymś […]

Czytaj dalej
asertywnosc - Jak nie ulegac naciskom Klienta - okiemkierowniczki

Jak być asertywnym i nie ulegać naciskom Klienta

Jeśli pracujesz z Klientami to jestem pewna, że nie raz zdarzyła Ci się sytuacja, w której Klient naciskał, nalegał, próbując zyskać coś dodatkowego. Ba! Mogę się nawet założyć, że zdarzyło Ci się ulec takim naciskom. Nie martw się! Prawie każdemu się to zdarza, zwłaszcza na początku […]

Czytaj dalej
Krok do idealnej obslugi Klienta - zasada 2 xUSA

Krok w stronę idealnej obsługi Klienta – metoda 2 razy USA

Krok w stronę idealnej obsługi Klienta Zapewne już wiesz jak ważną rolę odgrywa jakość obsługi Klienta w biznesie. Może wynieść biznes na wyżyny, ale równie dobrze potrafi go pogrążyć. Zrób pierwszy krok w stronę idealnej obsługi Klienta, przeczytaj ten krótki wpis i zastanów się ile […]

Czytaj dalej
Jak kierować zespołem, w którym wyrosłam?

Jak kierować zespołem, w którym wyrosłam?

Trudne początki Do dziś pamiętam ten paraliżujący strach o to jak sobie poradzę kierując TYM zespołem. W końcu wszyscy razem zaczynaliśmy pracę, dodatkowo to, co mnie blokowało to fakt, że byłam w tej grupie najmłodsza. Nie miałam bladego pojęcia o kierowaniu ludźmi. Chwilę wcześniej chciałam […]

Czytaj dalej
Everest Lidera Anna Sarnacka-Smith recenzja

Everest Lidera – Anna Sarnacka-Smith. Recenzja książki

Kolejna książka o kierowaniu zespołem i przywództwie… Sięgając po literaturę biznesową często zastanawiam się czy to będzie kolejna (nudna) pozycja przepełniona teorią i pustymi sloganami “Nie stój, działaj!” – wiesz takimi, które nie zawierają konkretów. Zanim jednak zdecydowałam się ją przeczytać przejrzałam opinię na jej […]

Czytaj dalej
Klient w centrum uwagi Robert Zych

„Klient w centrum uwagi” – Robert Zych

„Klient w centrum uwagi” Roberta Zycha Niektórzy już wiedzą, że recenzję  o tej książce zamieściłam w mediach społecznościowych jakiś czas temu. Postanowiłam jednak umieścić ją również na blogu. Dla tych czytelników, odbiorców, którzy będą szukali inspiracji o, szeroko rozumianej, obsłudze Klienta. Moja specjalizacja to obsługa […]

Czytaj dalej
Okiem Kierowniczki - Szefie angazuj zespol - recenzja

„Szefie angażuj zespół” Roberta Zycha

Angażowanie pracowników Z doświadczenia wiem, żeby angażować pracowników trzeba włożyć wiele wysiłku. Idealnie byłoby gdyby, zespół chciał angażować się w pracy, nie mniej niż ja 😉 . Znalezienie takiego idealnego rozwiązania sprawiłoby, że każdy zespół odnosiłby sukces. Czy istnieje metoda, która pomaga motywować pracowników do […]

Czytaj dalej
trudny klient wierny fan okiem kierowniczki

Trudny Klient = Wierny Fan – jak tego dokonać?

Trudny Klient – Wierny Fan – jak tego dokonać ? Kim w zasadzie jest trudny Klient, Klient konfliktowy, Klient problematyczny ? Ma wiele określeń, jednak ciągle chodzi o CZŁOWIEKA. Człowieka, który kontaktuje się z naszą firmą, najczęściej z działem obsługi Klienta w wyniku problemu jaki napotkał. Bardzo […]

Czytaj dalej
kocham moja prace okiem kierowniczki

Kocham moją pracę !

Kocham moją pracę! Może to Ci się wyda banalne lub wręcz naiwne, ale tak jest. Bez ściemy. Tym bardziej boli fakt, że odchodzę. Tak…, dokładnie z końcem tego miesiąca moja 15 – letnia przygoda z pracą Kierowniczki na etacie, dobiega do mety… ;( Z jednej […]

Czytaj dalej