Blog okiem Kierowniczki

czyli mój subiektywny punk widzenia na zarządzanie i obsługę klienta

To od tego bloga rozpoczęła się moja działalność dla biznesów online. W tym miejscu dzielę się swoimi spostrzeżeniami, wiedzą i doświadczeniem, które zdobyłam w trakcie całej kariery zawodowej.

Wierzę, że znajdziesz tu inspirację do działania, pytania, które skłonią Cię do refleksji oraz praktyczne wskazówki.

Zapraszam!

najnowsze wpisy

Mapa podróży klientów - sprawdź jak ją projektować i jakie korzyści ze sobą niesie.
obsługa klienta

Mapa podróży klienta

Wyobraź sobie, że chcesz wyjechać w wakacyjną podróż. Na razie nie wiesz gdzie chcesz jechać, czy chcesz zwiedzać czy odpoczywać. Dlatego decydujesz się skorzystać …

pokaż więcej
Pozytywne komunikaty, które powinien usłyszeć Twój Klient_Okiem Kierowniczki
obsługa klienta

6 pozytywnych zwrotów, które powinien przeczytać lub usłyszeć Twój klient

Dlaczego pozytywne komunikaty są ważne?   Żyjesz w świecie, gdzie większość ludzi się spieszy, robi rzeczy „na czas”, odpisuje na maile …

pokaż więcej
Priorytety - jak je nadawać zadaniom?
zarządzanie

Sprawy ważne i ważniejsze, czyli priorytety

O priorytetach pisałam już w artykule o delegowaniu zadań. Ten temat wraca jednak do mnie niczym bumerang. W trakcie konsultacji z organizacji i planowania moi …

pokaż więcej
Cechy jakie powinien mieć pracownik obsługi Klienta
obsługa klienta

Lista cech jakie powinien mieć pracownik obsługi klienta

Czy zdarzyło Ci się kiedyś zastanawiać, czy każdy może pracować w obsłudze klienta? Taka praca jest naprawdę wymagająca. Ci, którzy nigdy tego nie doświadczyli, …

pokaż więcej

chcesz więcej informacji, wskazówek?
Zapisz się na newsletter